Obchodní podmínky
Výtažek z obchodních podmínek:
SORTIMENT ZBOŽÍ
Přehled prodávaného sortimentu zboží a cen je uveden ve firemním katalogu nebo na internetových stránkách a je pravidelně aktualizován. Vybrané komponenty a doplňky držíme běžně skladem. Většina produktů je vyráběna na zakázku jako hliníkové rámečky, posuvné dveře, stolové podnože, LED osvětlení, nábytkové nožky, úchytky a úchytové lišty apod. Tyto produkty jsou vyráběny na základě objednávky se standardními dodacími lhůtami, viz. níže dodací lhůty.
Ceny uvedené v katalogu nebo na internetu jsou maloobchodní bez DPH, na které se vztahují množstevní slevy, viz ceny a cenové kategorie. V případě atypických rozměrů nebo atypických výrobků Vám rádi zpracujeme nezávaznou cenovou na abídku na základě Vaší poptávky. Pro některé výrobky můžete použít náše výpočtové formuláře, které jsou uvedeny na těchto webových stránkách v sekci produkty na míru.
Můžete si také stáhnout náš offline kalkulátor, který je veřejně dostupný v sekci "Ke stažení".
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ
Objednávky přijímáme pouze písemně poštou, faxem, emailem nebo pomocí objednávkových formulářů na těchto stránkách. U objednávek je nutno napsat katalogové číslo i název zboží, počet objednaných kusů a případně požadovaný termín dodání. Budeme rádi, když uvedete do objednávek co nejvíce informaci.
CENY A CENOVÉ KATEGORIE
Ceny uvedené v katalogu jsou maloobchodní bez DPH. Z těchto cen poskytujeme slevy firmám z oboru (stolařské, truhlářské, stavební firmy, obchodní společnosti apod.). Slevy jsou stanoveny individuálně dle jednorázového anebo průměrného měsíčního odběru.
Aktualizace zařazení zákazníků do kategorií a stanovení slev probíhá automaticky každé čtvrtletí. Prodávající si vyhrazuje právo upravovat ceny, cenové kategorie i slevy. Zboží je účtováno dle ceny platné ke dni dodávky.
DODACÍ LHŮTY
- Výrobní lhůty naleznete v sekci OBJEDNÁVKY A TERMÍNY
- Termíny dodání skleněných obkladů do kuchyně s montáží Vám rádi sdělíme na základě poptávky.
V případě potřeby je možné prověřit stav objednávky na tel. 543 217 330 v pracovní dny od 7.30 do 16.00 hod.
ROZVOZ ZBOŽÍ, DOPRAVNÉ
Zboží dodáváme vlastním rozvozem po celé ČR, anebo s výjimkami zasíláme přepravní společností do ČR a SK. Samozřejmostí je možnost osobního odběr v naší provozovně Vinohradská 76, Brno, případně po dohodě přímo ve výrobě na adrese Cyrilská 14b, Brno. Dodávky hliníkový dvířek se sklem nebo posuvných dveří není možno posílat přepravní společností. Více informací o termínech závozu do Vaší dílny Vám sdělí naši obchodní zástupci.
Cena přepravy je závislá na velikosti produktů a řídí se aktuálním ceníkem viz níže:
(délkou se bere nejdelší rozměr objednaného výrobku)
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Zboží můžete uhradit těmito způsoby:
- dobírkou při předání zboží
- hotově při převzetí zboží na provozovně
- fakturou se splatností (pouze u zákazníků s již prověřenou platební morálkou)
- předplatbou před dodáním zboží
ZÁRUKA, REKLAMACE
Po převzetí zboží zákazníkem nebude brán zřetel na pozdější reklamace z důvodu povrchového mechanického poškození. Proto žádáme zákazníky, aby při přebírání zboží provedli vizuální kontrolu přebíraného zboží. Firma Alfa Styl s.r.o. neručí za poškození zásilky na dobírku v průběhu přepravy. Žádáme zákazníky, aby při přebírání zboží provedli vizuální kontrolu přebíraného zboží a případné zjištěné závady okamžitě řešili s dopravcem.
V případě jakéhokoli dotazu ohledně reklamace zaslaného zboží se v rámci co nejrychlejšího vyřízení obraťte prosím na naše pracovníky expedice na tel. čísle 548 133 111 v pracovní dny od 7.30 do 16.00 hod.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
ZÁKAZNÍK MÁ PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY DO 14ti DNŮ BEZ UVEDENÍ DŮVODU na standardní položky z ESHOPU.Toto ustanovení NEPLATÍ při nákupu na IČO a rovněž NEPLATÍ při objednání zboží na míru (na tomto webu v sekci produkty na míru), upraveno na přání zákazníka podle §1837 obč. zák.. PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY ZÁKAZNÍKA NEBUDE VRÁCEN ZAPLACENÝ MANIPULAČNÍ POPLATEK.
PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ- GDPR
Společnost Alfa Styl s.r.o. se zavazuje, že nebude poskytovat osobní data Vámi sdělená třetím osobám a že tyto budou sloužit jako důvěrná pouze pro interní potřebu naší firmy za účelem neustálého udržování a zkvalitňování vzájemných dodavatelsko-odběratelských vztahů.